четвер, 9 травня 2019 р.

ШКІЛЬНА ДИСТАНЦІЙНА ОЛІМПІАДА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ! СПРОБУЄМО ПОЗМАГАТИСЯ!

1. Прикметник – це частина мови, яка називає...
А) Предмет 
Б) Дію предмета 
В) Ознаку предмета
Г) Ознаку ознаки предмета
2. Позначте варіант відповіді, у якому всі слова є прикметниками.
А) Новина, новий, поновити
Б) Чемна, вихований, ввічлива
В) Відповідь, відповідати, відповідний
Г) Добрий, доброта, добродушний
3. З якою частиною мови найчастіше пов’язаний прикметник?
А) З дієсловом
Б) З іменником
В) З прийменником
Г) Із сполучником
4. Які закінчення мають прикметники жіночого роду в називному відмінку однини?
А) –ий, –ій
Б) –а, –я
В) –е, –є
Г) –о, –е
5. Знайдіть правильно утворений прикметник.
А) Харківзький
Б) Парижський
В) Львівцький
Г) Козацький
6. Числівники — це слова, що означають...
А) Назву предмета
Б) Ознаку предмета
В) Кількість предметів або їх порядок при лічбі
Г) Дію предмета
7. Числівники відповідають на питання...
А) Хто? Що?
Б) Скільки? Який? Котрий?
В) Коли? Як? Де?
Г) Що робить? Що зробить?
8. У реченні особові займенники вживаються замість...
А) Іменників
Б) Прикметників
В) Дієслів
Г) Прислівників
9. Позначте рядок з особовими займенниками.
А) Суничка, вона, два, крила
Б) Я, ти, вони, він, вона, ви
В) Воно, хлоп’я, один, ми
Г) Вони, ми, чотири, зелений
10. Знайдіть серед наведених варіантів числівник.
А) Двійка
Б) Двійка
В) Два
Г) Подвоєння
11. На які розряди за значенням поділяються числівники?
А) Якісні, відносні та присвійні
Б) Власні та загальні
В) Кількісні та порядкові
Г) Прості та складені
12. Знайдіть порядковий числівник
А) Вісім
Б) Восьмеро
В) Одна восьма
Г) Восьмий
13. Які займенники належать до 3-ї особи?
А) Я, ви, вони
Б) Він, вона, воно, вони
В) Ти, він, вона
Г) Він, вона, воно, ви
14. Визначте, у якому рядку всі числівники записані правильно.
А) Сімдесяти, шіснадцять, шістдесят
Б) Семидесяти, шістнадцять, шістдесят
В) Семдесяти, шістнадцять, шіздесят
Г) Сімдесяти, шістнадцять, шістдесят
15. Доповніть речення правильним займенником. Я блукав по весняному лісі.
Настрій у ... був піднесений.
А) Мною
Б) Мені
В) Мене
Г) Меня

Немає коментарів:

Дописати коментар